Saturday, November 8, 2008

Perbentangan SKP 0809(MPKP 1)

Perkara-perkara yang perlu diberi perhatian oleh setiap kelab dan persatuan

1) Kelab dan persatuan digalakkan untuk berkerjasama dalam perlaksanaan program.

2) Setiap aktiviti yang dijalankan hendaklah mencapai objektif pertubuhan sesebuah kelab dan persatuan. Aktiviti yang dijalankan juga mestilah menjurus ke arah misi dan visi UNITEN.

3) Proposal (kertas kerja).

a) Ulasan MPP dalam kertas kerja:

i) Temujanji (call / sms). Saya tidak menetapkan had masa, temujanji yang dibuat mengikut kesesuaian masa. Segala urusan adalah di dalam bilik MPP sahaja.

ii) Sekiranya saya tidak berkelapangan anda diberi pilihan untuk untuk meletakan ‘proposal’ luar bilik MPP di tempat yang disediakan.

b) Senarai pengulas kertas kerja mengikut keutamaan:

i) ALIFF IRSYAD BIN NGAH (Sekretariat Kelab Persatuan) (013-6249365)

ii) NUR HIDAYAH SAIDIN (Sekretariat Latihan dan Kepimpinan) (013-2579217)

iii) MOHD MUAZAN BIN MOHD MOHSIN (Sekretariat Hubungan Luar)(013-6364606)

c) Setiap proposal hendaklah disertakan bersama surat permohonan menjalankan aktiviti. Surat permohonan dilampirkan di muka surat hadapan.

d) Setelah diberi ulasan, satu salinan photostat ‘proposal’ hendaklah diberikan kepada pihak Seketariat Kelab dan Persatuan untuk memudahkan rujukan pada masa akan datang.

4) Yahoo group – unitenclub dan activeuniten

a) Digunakan untuk upload file, pengumunan daripada SKP, dll)

b) Setiap kelab dan persatuan disarankan agar mendaftar menjadi ahli untuk group unitenclub. Satu kelab,satu yang mendaftar.(email kelab anda)

c) Active uniten – Terbuka kepada semua pelajar UNITEN untuk mengetahui maklumat yang disampaikan kepada kelab dan persatuan UNITEN

5) Bangunan Pusat Aktiviti Pelajar (PAP)

a) Pemilihan kelab dan persatuan untuk memperolehi bilik (work station) di Bangunan Pusat Aktiviti Pelajar adalah melalui merit PHEP. Keutamaan diberikan kepada kelab dan persatuan yang telah memohon untuk bilik tersebut pada sesi lepas. Kelab dan Persatuan yang gagal mendapatkan bilik akan di”KIV” terlebih dahulu dan akan ditempatkan di pusat tersebut jika ada kekosongan pada masa akan datang.

b) Bangunan itu terbuka dan boleh digunakan oleh semua kelab dan persatuan

c) Semua kelab dan persatuan yang 21 kelab yang mendapat tempat di PAP mesti berada disana sebelum 1 JAN 2009. Saya minta kerjasama daripada anda semua.

No comments: